Back on track

Kockan är halv 10 och jag har hunnit med mera denna morgon än jag ibland hann med på en hel dag hemma.  Har hunnit äta frukost, städa undan, dammsuga köket, ut och gå och duscha. Fantastiskt, även om jag inte är allt för förtjust i tanken på att vakna klockan6 varenda morgon. Men det är nog inte meningen heller, tror jag. 

Gick en promenad genom stan imorse, som förövrigt verkade vara i storleksklass med Karis. Men säkert en helt trevlig stadsdel på sitt sätt.

Igår var jag första gången ensam med den yngsta flickan en stund, vi kom bra överns. Hon säger inte så hemskt mycket och förstår det mesta jag säger henne. Hennes favorit uttryck är : Ein Buch lesen!  och Will nicht !

Nu ska jag dricka en kopp te och ägna resten av dagen åt att försöka låta bli att somna.

Kommentarer
Postat av: Miilo

Ojoj, vilka morgonrutiner, tänk i ett huj har du sådär en halv dag extra liksom :D

2009-11-18 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0