Die Käse ist in dem Schwimmbad*

Kommer självklart också att sakna mina vänner, lite i allafall ! En trevlig sista kväll har spenderats hos Miilo. Några andra trevliga själar infann sig också och mat och skratt var det gott om. Fick en fin bok av Majlou med mindre fina bilder på oss, samt några väldigt viktiga meningar översatta till tyska. Att berätta att min åsna har dött eller *att osten finns i simbassängen, kan jag numera göra tack vare henne!






Nu väntar en sista natt i min egna säng innan det bär av till Deutschland. Wish me luck tomorrow !

 


Kommentarer
Postat av: maijlouuu

VIELEN GLÜCK! :D

2009-11-14 @ 08:09:27
URL: http://memoirsofamiilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0