Gomorgon världen

Nytt rekord, klockan är 10 och jag är vaken. Fantastiskt om ni frågar mig!
Idag är en dag då jag ska försöka få något vettigt gjort. Har en lång lista på saker som borde göras.

Hade förövrigt en dröm inatt. Jag drömde att jag av misstag ringde till min tyska familj. Då de svarade kom jag fram till att det inte gick att prata tyska så jag berättade för dem att jag inte pratar tyska överhuvudtaget. Det gör ingenting svarade familjen. De pratar inte heller tyska, de är inte ens tyskar. De är ailiens.

Borde jag se det som ett tecken?

Kommentarer
Postat av: miilo

HAHA! Fatta hur jag fick hålla mig för att inte brista ut i gapskratt här i klassen, jag döööör hahahahah!

2009-11-10 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0