I-lands probelm

Jag ska börja packa. Snart. Riktigt just. Men det är ju så jobbigt. Vad ska man ta med. Vad kan man lämna hemma. Vad får man absolut inte glömma och så vidare.

Min kusin på 8 år hjälpte mig med den saken.
K : Är det vart eller kallt dit som du ska fara?
jag: Det är nog ganska lika som här, lite varmare kanske.
K : Men då måste du ju ta med likadana kläder som du använder här 
jag : Men jag kan ju inte ta med mig hela min garderob. Jag får inte allt att rymmas i en väska.
K : Men då får du väl ta två väskor då!

Bra tänkt, och mycket lättare skulle det ju vara, men tyvärr inte helt genomförbart i praktiken. Eller det är ju möjligt, men det blir ganska dyrt att packa ner hela garderoben! Min säng funderar jag däremot på att försöka smuggla med i någon väska, för ack vad jag kommer att sakna den!


Kommentarer
Postat av: Miilo

ÄR DET NÅGOT DU SKALL ÖVERVÄGA ATT SMUGGLA MED I VÄSKAN SÅ E DE MEJ! PISTE.

2009-11-09 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0