Let the music take you somewhere far away..

Jag är ingen musikmänniska faktum är att det kanske finns 200 låtar på min dator. Men till och med jag börjar nu inse att situationen är ohållbar. För med den musik jag har på min dator hamnar jag snart i helvetet. Det är bedrövligt. Så dålig är den. Hur har den ens hittat in i min dator från börja?  Förmödligen via en mp3a som använts någon gång under högstadiet, det är ju nästan så man skäms.

Sandras Absolute Hits 2009:

Anton & Affe - Gråt Dina Tårar
Fronda - Du betyder ingenting
Jesse mccartney - Because You Live
Michael Bolton - When A Man Loves A Woman
Mathias Holmgren - Kan hända vem som helst
Markoolio- gör det igen
Tomas Ledin - Vi Är På Gång (VM-Låten)
Westlife - You Raise Me Up
Byz - Karatefylla
Alla Flickor - Linda Bengtzing


Kommentarer
Postat av: Astrid

och VILKEN playlist sen

2009-11-11 @ 11:08:19
Postat av: sokerfuckingungi

håller med Astrid! Jisses Snoddis...

2009-11-13 @ 16:54:22
URL: http://sokerungi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0