Update

Jag har vaktat lite tyska barn, gått på julmarknad, ätit konstiga sega potatisar, sett på tysk tv, köpt årets första juklapp, pratat mer finska än någonsin tidigare i mitt liv, pratat mer tyska än någonsin tidigare i mitt liv, gått i en skog med asfalterade vägar och informationsskyltar (kändes inte helt äkta), läst Harry Potter på tyska och konstatrerat att tyska och finska tvättmasiker fungerar precis lika. Min första vecka i Tyskland i ett nötskal !



En del av Centos maffiga juldekorationer


Onödiga glasföremål till salu på julmarknad


Julmarknad


Julmarknad


Tysks skog med asfalt


Görnt och skönt

 


Kommentarer
Postat av: mia s-market

hej på dej du verkar ha det riktigt bra. julmarknaden verkar vara liiite större än ekenäs julmarknad... ha d. kram

2009-11-23 @ 12:50:43
Postat av: majlou

vad var grejen me svergiepaketet på taket?

2009-11-24 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0