Ingen tid

Familjen var på besök i helgen och är fortfarande i landet, så jag ska umgås med dem lite till idag. Ikväll är jag barnvakt. Sen ska jag packa. Imorognbitti ska jag stiga upp jätte tidigt och ta ett flyg till Sverige, sen ska jag träffa lite bröder och sedan ta båten hem till Finnelandet på kvällen. Jag har bokat bara en hyttplats i en 4 personers hytt, det lär bli en upplevelse. Och sen ska jag vara hemma några dagar och ta det lungt.

Så just nu har jag ingen tid med varken dator eller blogg. Jag har bättre saker för mig helt enkelt!




Två systrar vid Rhen, sista systern stod för fotograferandet.


Kommentarer
Postat av: Moster

Välkommen hem lilla gumman!

2010-03-30 @ 14:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0