Alla goda ting är tre

1. Idag räddade jag ett liv. Ett litet liv, men trots det ett liv. Numera hatar katten mig för att jag tog ifrån den sin leksak. För den som inte räknade ut det tillhörde livet jag räddade en mus.

2. I just cried my eyes out, hittade inget bra motsvarande talesätt på svenska, när jag tittade på Titanic, på tyska. I'm so lame.

3. Om 5 och en halv timme ska jag stiga upp för att möta en trött Miilo på flygfältet. För kvinnan hade minsann bestämt sig för att ta det tidigaste flyget hon kunde hitta.. suck, morr, gäsp.

GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Moster

Ha det så roligt med Miilo! Jag är rädd för vad ni kan hitta på...

2010-04-29 @ 07:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0