Glad vändag

Idag vill jag lägga mig under en gran och dö. Eventuellt sätta mig på ett flyg hem. Inget av detta kommer dock att ske. Jag är sur och irriterad och hatar snön som i denna stund faller utan för mitt fönster i fina, vital, lätta flingor, bara för att irritera mig ennu mera liksom. Jag sov halva dagen och nu irriterar detta faktum mig. Jag längtar efter sommar. Jag ha rbara irriterande musik på min dator. Ingenting känns bra och jag saknar precis allt där hemma.
Mina vänner firar vändagen med att åka pulkka hos Miilo och dricka varm kako. Just nu finns det inget jag skulle vilja göra mer än detta. Men istället sitter här och surar och funderar om jag ska ge vika för min inre röst och äta upp allt godis jag kan hitta.



Kommentarer
Postat av: Moster

Vad är det kusiner brukar säga om dig...? Jo, att du är sådär irriterande... Ses snart!

2010-02-16 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0