Just nu

Just nu vill jag ha sommar och sol. Just nu väntar jag på besöket av mamma och systrar, och förmodligen också av Miilo. Just nu vill jag besöka en massa städer som Berlin, Barcelona, Rom, Paris listan kan göras lång. Just nu vill jag ha en egen lägenhet. Just nu vill jag veta vart min 5 euro tog vägen igår. Just nu önskar jag att jag inte klämt i mig den där sista chokoplattan. Just nu vill jag ha någon som tycker lite extra mycket om just mig. Just nu vill jag veta om någon vill ge mig ett sommarjobb i sommar. Just nu vill jag krypa ihop med en stor tekopp och se någon dålig film. Just nu sitter jag och funderar om jag vill studera historia i Åbo i höst. Just nu borde jag tvätta. Just nu suktar jag efter en pizza. Just nu upptäckte jag hur fruktansvärt smutsig min datorskärm är. Just nu har jag det egentligen ganska bra och endå är jag inte nöjd..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har helt samma behov till 9/14. Är det månne ett tecken på att vi är släkt?

2010-02-28 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0