Känner någon Någon?

Någon borde fundera på sommarjobb åt mig. Någon borde fundera på om jag ska studera i höst. Någon borde fundera vad i så fall. Någon borde fundera på vad jag ska göra ifall jag inte studerar. Någon borde försöka tänka lite länge än vad näsan är lång. Om det finns personer där ute som känner denna Någon kan ni ju höra av er, för just nu gör Någon ingen nytta..



Någon var en gång lite trött och sliten efter en sömnlös natt med nattåg och kände för att föreviga denna känsla av trötthet och fundersamhet.




Kommentarer
Postat av: majlou

Portmans kafé har bytt ägare igen, till de där från Pyres, ditt kanske de behöv jobbare? I alla fall behövde de redan nu någon dit, så säkert e de i behov av jobbare på sommaren också..? Där e kontaktuppgifter: http://www.pyres.fi/page8.php



I skolfrågan tycker jag fortfarande att du skall följa med till sverige dådå, men kanske inte riktigt din smak av utbildningar på de skolor ja ska söka till, heh.

2010-02-10 @ 11:13:22
Postat av: Moster

Du är välkommen till mig på sommarjobb!

2010-02-10 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0