Kära dagbok

Jag har börjat skriva dagbok. Jag har börjat skriva dagbok många gånger förut men alltid slutat på grund av endara nyfikna systrar, lathet eller på grund av att jag läst det jag skrivit och blivit deprimerad av min egen patetiskhet (helt klart ett riktigt ord!). Men den här gången ska jag skriva bara för mig själv för att reda ut tankar och funderingar. För att senare kunna veta vad jag tänkt, eller varför. För även om bilder säger mer än tusen ord, finns det inga bilder som kan beskriva vad som rör sig i mitt huvud.


I Amsterdam kunde man köpa trätulpaner eftersom det var lite fel tid för riktiga.
Två frågor bara:

1) Vad tusan behöver man ha trätulpaner till?

2) Varför i hela världen har jag köpt 4 stycken?
Jag blir så trött på mig själv ibland..


Kommentarer
Postat av: miiluliuliu

haha oj sandra vad bra att du investerar i smarta grejer. Vi hade faktiskt också trätulpaner hemma när vi var små, har ett foto där jag macke och ida är utklädda till prinsessor (jo, macke också) och har tulpanerna i händerna.

2010-02-10 @ 09:28:43
Postat av: Moster

Du börjar för fan bli gammal. Inte ens jag skulle köpa trätulpaner!

2010-02-10 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0