En lördag utan bilder

Jag har tillbringat min dag (efter tidigare nämnda bussinsident ) i Duisburg, Oberhausens grannstad. Köpt diverse nödvändiga och onödvändiga tillbehör. En rock, några toppar och lite underkläder samt något till som jag för tillfället inte kan komma ihåg. Sparat massor med pengar egentligen, eftersom det mesta var på rea. Ätit en monster glassportion, altså den var megastor, megasöt och megagod. Förklarat att jag inte är infödd tyska.(Hur kan någon ens tro det efter att jag öppnat munnen?) Hittat till min blivande språkkurslokal och pratat finska.
Efter hemkomst har jag sett på Deutschland suscht den Superstar och förundrats över alla dessa talanger och otalanger. Nu skall jag fortsätta min spännande lördagkväll med underhållning i stil med Ken Lee och andra fantastiska youtubeklipp tills mina ögon faller ihop (vilket inte kommer ta lång tid).


Edit: För att göra detta inlägg ännu mera intressant kom jag just på vad det sista jag köpte var..En tandborste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0