Det blir bättre

Mitt humör här går verlkigen i vågor. Igårmorse var jag på dåligt humör för min lediga förmiddag ersattes av barnvaktande av sjukt barn. Men det gick okej. Vi klippte och klistrade blommor i några timmar. Igår kväll när jag gick och sova var mitt humör bättre än på länge. Jag träffade några riktigt härliga flickor igår kväll och det kändes verkligen inte som om det var första gången jag träffade en del av dem, snarare som om vi kännt varandra länge. Och jag frågar mig själv varför det tog så länge för mig att ta kontakt med andra au pairer här? Det gör ju livet så mycket roligare.
En liten nackdel är dock att de flesta andra bor i Düsseldorf och det tar cirka 2 timmar fram och tillbaka, igår tog det dock närmare 4 timmar för att kommunaltrafik är så fantastisk, men det är sånt man får leva med.


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack gode gud! Trodde redan att du totalt tappat livsgnistan efter att vi var på besök!

2010-03-02 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0