Fika, Coffee, Kaffe

För att få balans i tillvaron efter min långa dag med barn tog jag ett tåg, okej först en buss, till Düsseldorf för att träffa upp några andra trevliga stjärnor. Det börjar verkligen känns som om det kommer att bli lite ledsamt att lämna alla fina människor som jag just träffat här när jag åker hem om 6 veckor. Men man kan ju inte få allt här i livet. Även om det redan börjat planeras reunion på olka ställen i världen !



En del av gänget igår. England, Sverige, Finlad, Sverige,Kanada.



Alla andra åt mandelkaka och jag kände mig lite outsider med mitt bröd. Och teet var gott. I bakrunden syns också två franska armar.



Wuhuu, jag kan titta i kors, jag trodde att jag inte kunde det. Marie klarade det dock utan att ta hjälp av fingret, men gjorde klart för mig att jag inte fick lägga ut den bilden någonstans. Vi såg båda ut som några lyckliga efterblivna där vi satt och gjorde miner åt varandra. Igen, det brukar ganska ofta hända att vi visar våra vackraste sidor när vi träffas.

Som vanligt var det en super trevlig kväll, men att vara hemma klockan 1 när man ska stiga upp kavrt före 7 är ingen höjdare. Men det var det värt, helt klart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0