Monday

Igår hade jag en helt bra dag. Jag vaknade, jag läste, jag lagade mat, jag lekte med barn, jag skippade min språkskola, jag upptäckte Kaufland i Sterkrade, jag åkte till Düssedlorf och gick på kaffe med Marie och Adele, jag tog tåget hem och sedan sov jag. Och just det solen sken och det var varmt

Saker jag lärde mig:
Det är frustrerande att klä strumpor och strumpbyxor på sparkande barn.
Avstånd känns mycket längre när man åker buss, egentligen kan man gå dem lika bra.
Kaufland är en blandning mellan Lidl och Citimarket/Prisma, men tro inte att du hittar någo tortrilla tillbehör där.
Det säljs enskilt förpackade glassar i Tysklanf ockås, jag hade redan börjat tvivla.
Haha, om man bor i England, eller i alla fall om man heter Adele,  säger man "I feel like a penis" när man känner sig riktigt dum.
Jag blir irriterad på bussar som inte går när jag vill att de ska gå.


All in all it was a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0