There's a first time for everything




Idag trotsade jag mitt dåliga humör och mina trötta ögon klädde på mig anständiga kläder, smetade lite färg i ansiktet, gick till butiken och köpte pajingredienser. På samma gång passade jag på att på att knäppa en bild på dagens klädsel, oroa er inte det kommer inte att bli ett återkommande insalg, egentligen vill jag bara visa min nya rock (som på bilden ser ut nästan precis som min gamla)och att jag hade solglasögonen på huvudet. Solen sken och det var 15 grader, i skuggan. Mitt humör blev genast lite bättre.
 
Så fruktansvärt cool och naturlig jag ser ut på bilden dessutom, så kan det gå när man använder självutlösaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0