Överväldigande bevismeterial

Återigen fann jag hemmet våldgästat då jag återvände hem idag. Förövaren hade lärt sig av tidigare misstag och denna gång låst dörren och ställt undan disk men trots det fann mina hökögon bevis för att någon befunnit sig i huset under min frånvaro. Bevis ett : kattens matskål hade flyttats till rätt plats, den var inte där då jag gav mig av. Följande bevis var svårare att hitta men återigen finner den tålmodiga svar på sina frågor. Bevis två : dörren till rummet som inte finns hade öppnat vilket är ett säkert tecken på att någon använt datorn som befinner sig där. Och sist men inte mint fann jag i roskisen pizzapapper som tillhörde mat som jag inte förtärt. Some one is out to get me, helt klart, personen i fråga försöker svälta ihjäl mig genom att äta upp min mat utan att jag vet om det.

Förövrigt försökte jag idag för första gången i mitt liv ge blod men fick nej på grund av medicinering. Slipp då, om de inte vill ha mitt blod så behåller jag väl det själv då! Men jag fick gratis kaffe och kaka för besväret i allafall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0