Just nu

Jag vaktar barn. Lagar mat. Träffar nya, härliga människor. Träffar fina människor över en kaffe nu som då. Solen skiner. Är trött. Är rastlös . Funderar på hösten. På sommaren. Vad ska det bli av mig? Väntar på besök. Är frustrerad. Vill göra något vettigt av mina sista veckor i Tyskland. Sover. Uppskattar McDonalnds wraps. Har inget sommarjobb. Läser en bok. Uppskattar våren, värmen. Uppskattar inte allergin som smyger sig på mig. Vill stanna kvar här. Längtar hem.

Det blir liksom ingenting av någonting just nu.



Fick en lyckokaka för ett tag sedan. I den stod det : Ditt tålamod kommer att löna sig förr eller senare. Men just nu har jag inget tålamod överhuvudtaget känns det som.



Annars är allt bra med mig ! God natt.

Kommentarer
Postat av: Moster

Oj, lilla gumsen! Så där har Moster kännt de senaste 20 åren! Man blir van med det, ska du se. Eller så växer du upp!

2010-04-15 @ 07:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0