Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Tyskland efter en påsk hemma i Finland som gick lite för snabbt. Spysjuka gör att tiden bara flyger iväg förstår ni..

Det känns nästan som sommar här och jag grämer mig liter över det faktum att när jag åker hem (på riktigt) om 31 dagar så kommer det förmodligen att vara nästan full sommar här, medan snö och is just och just, med mycket tur, kanske lämnat marken någon dag innan hemma i Finland. Känns inte så lockande.

Idag jag inhandlat fördelsedagspresent åt barn nummer 1 som fyller 6 år i morgon. Det betyder också barnkalas. Vilket i sin tur betyder måånga barn. Kul..

Kommentarer
Postat av: miilo

göm dej i någon skrubb me födelsedagskakan! :D

2010-04-08 @ 08:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0