24 timmar

De senaste 24 timmarna har jag

- Varit alien
- Varit geting
- Varit barnvakt
- Sovit för lite
- Gått karnevaltåg i 3 timmar med våta skor
- Träffa nya människor som jag glömt namnen på
- Umgåtts med en ketschpflaska och andra lustiga figurer
- Upptäckt att aluminiumfolie inte är ett bra material att tillverka kläder av 
- Försökt prata fyra olika språk på samma gång (resulterade i förvirrning)
- Ätit så mycket godis att jag nästan mår dåligt (det brukar inte hända)
- Och konstaterat att Karneval inte helt utan orsak kallas den femte årstiden här i Tysklandet.

Nu ska jag äta lite godis till så att jag helt säkert mår illa och se på tyska Idols..



Alla mina tyska getingkompisar



Kommentarer
Postat av: Moster

Oj, herre gud. skall jag alls våga komma med mina barn dit?

2010-02-14 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0