En bedrift

Nu har jag fått något gjort som tagit  mig snart 1 1/2 år. Jag har beställt tid för mitt andra skede i bilskolan. Varför göra det tidigare än man måste liksom? Mitt körkort går ut 4.6 och mitt andra skede är 28.5. En heel vecka till godo !
Vilken flashback jag fick av att prata med bilskolläraren och höra när hon skällde på någon stackare som inte klarade av att uppfylla alla trafikregler till punkt och pricka. "Kör mot Karis du ser väl skyltarna där framme.Vilken hastighet är det här? Inte 85 km/h väl.. Du ska vara i rätt körfält,tycker du att det här är rätt körfält? Annars kan det gå illa. Då krockar vi som vi höll på att göra där just.."
Ojj vad jag är glad över att jag har det mesta av min bilskola över och färdig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat Sandra ! Btw, Hanni va o to andra skede här just, de resultera i tt hon nu e utan körkort, fö de tar nämligen två veckor innan man får de nya... Såå du hamnar o antagligen va utan en stund, stackar. Life's a bitch :s När kommer du btw hem ? Blir du där ti maj ?

2010-02-07 @ 13:01:12
Postat av: Ida

Bra jobbat Sandra ! Btw, Hanni va o to andra skede här just, de resultera i tt hon nu e utan körkort, fö de tar nämligen två veckor innan man får de nya... Såå du hamnar o antagligen va utan en stund, stackar. Life's a bitch :s När kommer du btw hem ? Blir du där ti maj ?

2010-02-07 @ 13:03:07
Postat av: sokerungi

Oj vad uppmuntrade att läsa om hur hemsk bilskolan e när jag ska börja nästa månad! Mrrrmrrrr.

2010-02-08 @ 19:51:14
URL: http://sokerungi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0