Another year has gone by

Det är nu som nyårs löften, tillbakablickar och trådrypande "det bästa året i mitt liv"- historier fyller bloggar över hela internet.

Men inte här. Jag ger inga nyårslöften, 2009 var inte bättre än något annat år i mitt liv och att blicka tillbaka är tidskrävande.

Och det blir heller ingen fresh start på bloggen. Det fortsätter att gå i vågor med blogginspirationen, precis som med mitt humör.

Jul och nyår är avklarat på hemmaplan. Min visit här hemma har varit fylld av dåliga filmer, feber, choklad, flunssa, snö, kyla, vänner, julmat och funderingar.

På söndag bär det av tillbaka till Tyskland.


Kommentarer
Postat av: Astrid

vilket inspirerande blogginlägg

2010-01-02 @ 14:24:56
URL: http://astrid.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0