"Hemma"

Det känns nästan som om jag är hemma. Jag är altså tillbaka i Tyskalnd. Här är det grått, regningt och några grader varmt. Nästan så man saknar Österrike med alla fina berg och vita snö.

Trött som en..ja, en människa som sovit för lite är jag också. Nattåg i all ära, men jag föredrar nog endå riktiga sängar.

Nu har jag en stor väska att packa upp och många timmar sömn att ta igen. Och om det är något som är jobbigare än att packa så är det att packa upp det igen. Men det finns inget annat val, slut på rena kläder gör tvättmaskinen till min bästa vän idag.

Och för en gångs skull har inte min kamera legat död på botten av väskan, den har effektivt fotat berg, berg och mera berg. Det fanns en hel del av dem i Österrike. Håll till godo så kanske det dyker upp en bergbild eller två.
Men tills dess får ni nöja er med en denna smickrande bild på mig och mitt gratis vatten från nattåget.






Kommentarer
Postat av: Moster

Välkommen hem! Du ser ju tammifan ut som Packe då han kommer hem från svenska rally! Du borde ju vara utvilad, fräsh och brunbränd! Tacka gud för att vi inte åker på skidsemester.

2010-01-17 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0