Duisburg - OB Sterkrade Bf

Det här är ett totalt onödigt inlägg om total utråkning i väntan på diverse färdmedel och en tågresa. Enjoy

Det började med ett försenat tåg och att jag kom på att det fanns kamera på min telefon



Det fortsatte med en flottig pizza för 2,40 som belöning för att jag nu har påsklov




Sen satt jag på tåget och gjorde miner åt mig själv, och tror jag skrämde tanten brevid mig också..



och gubben..



efter det undersökte jag min väska, den var full av skräp



för 85 cent tyckte jag den här var värt ett försök



eftersom tåget var försenat missade jag bussen och fick vänta lite till



Sterkrade bahnhof är fulare än tågbron i Karis



lys, lys LYS



och äntligen kom min buss så jag kunde sluta av med mina fjanttigheter.


Kommentarer
Postat av: Moster

Alltså, du är bara för sjuk i huvudet!!!!!! Jag skulle absolut bli rädd för en person som gör miner i tågfönstret, om den dessutom sitter och fotograferar sig själv så... alltså, jag hittar inga ord. Jag vet bara, du måste komma hem och låsas in för en tid!

2010-03-25 @ 07:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0