Pip pip piiiip piiiip

Jag vill sova nu men måste vänta på att troktumlaren som innehåller mina kläder är färdig. Smart drag att lägga på den när jag kom hem måste jag säga. För jag kan inte bara somna och tömma den imorgon, det går inte. Varför? För att när den är klar så börja den pipa av ett helvete, tills man ständer av den. Det är hemskt vad allt piper i det här huset. Torktumare, diskmaskin, kaffemaskin, kylskåp, laga-mat-i-grejjen (som jag inte har en aning om hur man använder, nog lika bra att det förblir så, den ser lite farlig ut). Lite frustrerande ibland måste jag medge.

Och på tal om torktumlare så hoppas jag det är den det beror på att alla mina kläder börjar kännas för små och spänna överallt. Och klädstorlekarna här är mindre än hemma, det är jag säker på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0