Usch, what a feeling

För tillfället känner jag mig sjuk gånger två. Orsak ett är för att jag känner mig sjuk och ynklig och misstänker att jag har feber. Orsak två är att jag just ätit sjuka mängder turkisk mat och nu känner jag mig som en sprickfärdig vattenballong. Så medan alla andra både här och hemma festar till det på olika sätt tänker jag gräva ner mig i sängen och kolla på Deutschland sucht den Superstar och äta äppel och morötter, jätte hejssan att äta äppel och morötter en lördagkväll, men jag har bestämt mig för att inte äta godis den här månaden.. 



Nu ska jag fundera på sommar,sol och godis för att muntra upp mig lite.
Första bilden är Miilos verk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0