Just for ju Sokerungi

Så jag är lat och vädret är fint. Därför är bloggen död. Men jag ska försöka med lite första hjälp, för klockan är mycket och jag kan inte sova eller komma in på facebook. Så jag har inget bättre för mig.



Sista tiden har jag inte gjort så mycket egentligen. Och en del av det jag gjort har jag glömt bort igen. Dock ver jag att jag tittade på finfina fyrverkerier i Düsseldorf en kväll. Men jag har dock ett råd till er alla, åk inte tåg när du är full. Du kan bli riktigt förvånad när du vaknar upp i fel stad och för att du endra somnat på tåget och åkt förbi din station eller för att du helt enkelt steg på fel tåg och sedan somnade. Du kommer aldrig att få veta vad som egentligen hände.



Jag har träffat ännu mera trevliga människor här och nu börjar jag verkligen bli lite ledsen över att jag ska åka hem om mindre än två veckor och inte kan packa ner dem alla i min väska och ta med dem hem.



Jo, jag hade visst en spännande dag här för ett tag sedan. Det hände tre saker. Städerskan frågade när jag ska åka tillbaka till Ryssland (hur kunde hon tro att jag bodde där?), en fågel sket på barnvagnen när jag gick till dagis och jag förstörde mina bästa byxor och köpte som kompensation nya vita. varför vita? Det är typ det dummaste jag köpt hittils. Efter trätulpanerna jag köpte i Amsterdam..



För tillfället har jag pappa på besök. Han valde verkligen en bra helg att besöka Tyskland på. Det var nästan 30 grader varmt och svinhett idag. Vi gick i Düsseldorf, åt en massa och åkte en kort (lite väl kort) tur på Rhen.



Snart kommer Miilo och vi ska hitta på en massa skojjiga saker, jag har redan en del planerade, bara så du vet det Miilo !




That's it for today!

Kommentarer
Postat av: miilo

Oj Sandra tack för dagens första, andra och trejde skratt!

2010-04-26 @ 09:48:16
Postat av: sokerungi

Hahahah kom hem ti Ryssland nu bara du

2010-04-26 @ 20:16:29
URL: http://sokerungi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0